بررسی تکنیک های تست زنی EPT

تکنیک های تست زنی ept
Rate this post

در این مقاله قصد داریم به بررسی تکنیک های تست زنی ept بپردازیم. هر آزمونی شیوه و روش های خاص خود را دارد. به طور مثال زمانی که شما می خواهید درصد قبولی خود را در کنکور سراسری بالا ببرید، ابتدا سعی می کنید که منابع درست را پیدا کرده و آن ها را مطالعه کنید. اما دقت نمایید که تنها مطالعه کافی نیست. حتما افرادی را دوروبرتان دیده اید که با معدل عالی نتوانستند در دانشگاه قبول شوند.

مشکل از کجاست؟

نکته بسیار مهمی که در این بین وجود دارد، نحوه مطالعه و نوع پاسخ دادن به سوالات می باشد. آزمون ای پی تی که شبیه به کنکور سراسری تستی می باشد نیز از این قاعده مستثنی نیست. این آزمون که هر ماه از سوی دانشگاه آزاد برای کارکنان و دانشجویان متقاضی مقطع دکترا برگزار می شود، نیاز دارد تا قبل از امتحان حسابی با نحوه سوالات و نوع پاسخ دهی به آنها آشنا شوید.

تکنیک های تست زنی EPT

مطمئا هر آزمونی زمان مشخصی دارد که شما باید طبق آن به بیشتر سوالات پاسخ “صحیح”بدهید. برای این کار نیاز دارید که یکسری از تکنیک های تست زنی را بلد باشید. شاید سوال کنید که : «زبان من در حد متوسط به پایینه و نیاز دارم که در سریع ترین زمان ممکن تو آزمون ای پی تی قبول بشم.» خب بحث جالب شد. مدرس حرفه ای زبان محمود پیرهادی این نکته را متذکر می شود که 80 درصد تست های آزمون ای پی تی نیازی به ترجمه ندارد. پس نگران نباشید.

کاربرد تکنیک چیست؟

یعنی شما با حداقل داشتن دانش زبانی می توانید به اغلب سوال ها پاسخ مثبت بدهید. اگر زمان کافی و دانش زیادی ندارید پیشنهاد طلایی ما به شما در زمینه پاسخ به سوالات بخش گرامری جزوه ” گرامر آزمون EPT” است. اگر نمی توانید 400 صفحه کتاب در رابطه با گرامر را یاد بگیرید، نگران نباشید. با تهیه این محصول می توانید به راحتی به تمامی سوالات گرامر پاسخ “صحیح” بدهید.

تکنیک های دیگر در آزمون EPT

اگر نیاز دارید تا در سریع ترین ممکن بهترین بازدهی را بدهید پس با ما همراه شوید. آزمون ای پی تی نیاز به مهارت های کافی در زمینه لغات، افعال، اسامی، صفت، قید و … دارد. اما اگر بدانید که تنها با روزی 30 دقیقه مطالعه می توانید در این آزمون مهم شرکت کنید و نمره قبولی را دریافت نمایید حتما بسیار خوشحال می شوید. تمامی تکنیک های تست زنی در کتاب کپسول آزمون  EPT وجود دارد که می توانید به راحتی از سایت محمود پیرهادی دریافت کنید.

تکنیک های تست زنی ept

کلام آخر

تکنیک های تست زنی EPT مانند باقی آزمون ها نیاز به مهارت و آموزش دارد. شما می توانید بدون شرکت در کلاس ها و با مطالعه صحیح درباره نحوه تکنیک های پاسخ به سوالات در این آزمون قبول شوید. اگر حس می کنید که هنوز آمادگی لازم جهت شرکت در آزمون EPT  را ندارید، همین حالا پکیج کپسول آزمون  EPT را سفارش دهید تا قبولی شما در این امتحان مهم صد درصد شود.

منبع

مرتبط با این محتوا

آزمون تعیین سطح EPT

آزمون تعیین سطح EPT

کارت ورود به جلسه آزمون EPT

کارت ورود به جلسه آزمون EPT

اعتبار مدرک زبان EPT

اعتبار مدرک زبان EPT

برای آزمون EPT چی بخونیم؟

برای آزمون EPT چی بخونیم؟

بدون پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *